Głównymi wątkami konferencji będą: wirtualna rzeczywistość (VR), Metaversum, rozszerzona rzeczywistość, animacje 3D, nagrywanie i montaż wideo, zasoby audio, e-learning, uczenie (się) zdalne, gry symulacyjne, grywalizacja, multimedialne podręczniki, interaktywne zasoby do uczenia się, AI (prompt engineering, modele językowe, GPTs, eduboty, awatary, AI act).
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim:
- wykładowczynie i wykładowcy akademiccy wykorzystujący lub planujący wykorzystanie e-technologii, nowych technologii i AI w edukacji,
- nauczycielki i nauczyciele szkół ponadpodstawowych zainteresowani zastosowaniem nowoczesnych technologii i AI w edukacji,
- projektantki i projektanci kursów e-learningowych (ID) dla dorosłych oraz wszyscy zainteresowani tym rodzajem kształcenia,
- firmy tworzące i wykorzystujące najnowsze technologie mające zastosowanie w edukacji oraz zajmujące się prowadzeniem szkoleń,
- specjalistki i specjaliści projektujący narzędzia dla edukacji dorosłych,
- studenci i doktoranci zainteresowani wykorzystywaniem e-technologii, nowych technologii i AI,
- administratorki i administratorzy platform nauczania na odległość.
Organizatorami eTEE są Politechnika Gdańska i Akademia Górniczo-Hutnicza.
Szczegółowe informacje, rejestracja